شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
خ

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا گفت: زشت‌ترین صحنه دیپلماسی را جهانیان در روز قبل در کنگره آمریکا شاهد بودند، آنجا که جنایتکار جنگی دیوانه یعنی نتانیاهو که در ۹ ماه گذشته ۴۰ هزار بی‌گناه را در غزه کشته، با تشویق جمعی از سیاستمداران آمریکا در آغوش آنها قرار گرفت تا ثابت کند آمریکا ام الفساد، شیطان بزرگ و شریک اصلی تمام جنایات اسرائیل در غزه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، نمازجمعه ۵مرداد ۱۴۰۳ به امامت حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل نیا در مصلای امام خامنه ای پارسیان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان در خطبه اول به تفسیر آیه نهم از سوره جمعه مشهور به آیه نماز جمعه پرداخت و اظهار داشت: نماز جمعه عبادتی است که خداوند در قرآن با صراحت آن را ذکرالله معرفی کرده و از مومنین خواسته با فرا رسیدن زمان آن با شتاب به سوی آن بروند و هر مسئله‌ای که مانع از آن می‌باشد را کنار بگذارند.

وی افزود: بر اساس روایات، نماز جمعه کفاره گناهان است و کسی که بدون عذر نماز جمعه را ترک کند برکت از زندگی او می‌رود.

رئیس شورای فرهنگ و عموم شهرستان پارسیان گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز در ۹۰۰ نقطه از کشور اسلامی نماز جمعه برگزار می‌باشد.

وی تصریح کرد: نماز جمعه انسان ساز، جامعه پرداز، تمدن ساز، شهید پرور و بصیرت افزاست و هر قدر این واجب الهی با شکوه‌تر برگزار شود عامل وحدت بیشتری است و در گره‌گشایی از کارها موثرتر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا، یاد شهید آل هاشم امام جمعه شهید تبریز و مرحوم حجت الاسلام حقایقی اولین امام جمعه شهرستان پارسیان را گرامی داشت و با اشاره به روز کارآفرینی آموزش‌های فنی حرفه‌ای، جوان‌ها را به مهارت آموزی توصیه کرد.

وی همچنین ضمن گرامیداشت روز اهدای خون این مسئله را مهم و خداپسندانه دانست و از مردم برای مشارکت بیشتر دعوت کرد.

امام جمعه پارسیان در بخش دیگر به همزمانی آغاز به کار دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم اشاره کرد و آن را فرصت مناسبی برای هموارسازی مسیر پیشرفت ایران دانست و ابراز کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب مطالبه نمودند تا دولت و مجلس با هم تعامل کنند و به هم کمک کنند، باید در تشکیل کابینه شاخص‌های مد نظر مقام معظم رهبری را عملیاتی نمایند و مراقب تلاش دشمن در فضای مجازی که می‌خواهد نفاق را جایگزین وفاق بکند، باشند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا به مسئله فلسطین اشاره کرد و یادآور شد: روز به روز رژیم اسرائیل رسواتر و وضع او بدتر می‌شود و دیوان بین المللی دادگستری بار دیگر رژیم اسرائیل را غاصب خواند و خواستار پایان فوری شهرک‌سازی شد این کار ضربه سهمگینی به پیکره سیاسی اسرائیل بود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر انصارالله یمن به مرحله جدیدی با شگفتانه‌ای نو علیه آن رژیم غاصب آغاز کرد و آن حمله پهپادی به عمق سرزمین اشغالی بود تا ثابت کند صهیونیست‌ها دیگر هیچ جای امنی ندارند.

امام جمعه پارسیان خاطرنشان کرد: اما زشت‌ترین صحنه دیپلماسی را جهانیان در روز قبل در کنگره آمریکا شاهد بودند، آنجا که جنایتکار جنگی دیوانه یعنی نتانیاهو که در ۹ ماه گذشته ۴۰ هزار بی‌گناه را در غزه کشته، با تشویق جمعی از سیاستمداران آمریکا در آغوش آنها قرار گرفت تا ثابت کند آمریکا ام الفساد، شیطان بزرگ و شریک اصلی تمام جنایات اسرائیل در غزه است، به همین خاطر است که مردم فریادهایشان را بر سر آمریکا می‌کشند، البته به زودی شاهد حذف نام نحس رژیم اسرائیل از جغرافیای عالم خواهیم بود ان‌شاء‌الله.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha